Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen:

Wanneer kan ik mijn doopsuiker en geboortekaartjes het beste bestellen?

Wij raden u aan om rond de zesde zwangerschapsmaand te bestellen. Maar in praktijk zien wij dat veel van onze klanten vaak (veel) korter voor de uitrekendatum bestellen. Hierdoor zijn wij ons assortiment aan het wijzigen waardoor wij sneller zullen kunnen gaan leveren.

 

Kan ik ook werken met een eigen ontwep?

Wij maken zelf geen ontwerpen enkel wanneer wij uw ontwerp in JPG of PDF doorkrijgen kunnen wij in overleg gaan om de eventuele mogelijkheden te bespreken.

 

Kan ik ook volledig afgewerkte doopsuiker bestellen?

U kan bij bijna alle producten een vuloptie terugvinden. In deze optie bieden wij u de mogelijkheid aan om uw gepaste doopsuiker of snoepjes voor u in afzonderlijke zakjes te stoppen. Op deze mannier hebt u ook geen overschotjes.

Voor wie zijn doopsuiker volledig bij ons besteld en laat opmaken is er ook nog de mogelijkheid tot het gratis huren van een presentatiemeubel.  Deze bezorgen wij in het ziekhuis of 1 maand voor de voorziene bevallingsdatum bij u thuis. ( De voorwaarden kan u steeds opvragen via mail. )

 

Is er ook een echte winkel?

Deze is er momenteel niet. Maar wie dit wenst kan altijd langskomen na afsraak.

 

Is het altijd nodig de vulling in een afzondrlijk zakje te stoppen?

Wij raden dit zeker aan wanneer je snoepjes wenst te gebruiken.Deze geven gemakkelijk vetvlekken en gaan ook vlugger uitdrogen wanneer ze niet in een plastick zakje zijn verpakt. Wanneer u de vulling eerst in een zakje verpakt bent u zekerder dat deze goed blijven en het is qua hygiëne ook beter. Enkel in glazen verpakkingen gebruiken wij geen zakje.

 

Met welke leveringstermijn moet ik rekening houden?

Dit is momenteel moeilijk te vertellen daar wij nog bezig zijn ons assortiment aan te passen. Wanneer artikels op voorraad zijn sterven wij ernaar om binnen de 7 dagen na ontvangst van de betaling te leveren. Anders zijn wij afhankelijk van de leveringstijden van onze leverancier. Deze leveringen kunnen soms tot 3 weken of langer oplopen voor niet gepersonaliseerde artikels.  Momenteel staan ook de leveringstijden vermeld bij elk artikel.

 

Kan ik jullie telefonisch spreken?

Ja, maar wij zijn telefonisch niet vlug bereikbaar. Aangezien wij ondervonden hebben dat het drukken van geboortekaartjes en het inpakken van bestellingen niet zo vlot samengaat met het aannemen van de telefoon vragen wij om ons via mail te contacteren met uw vragen. Wij streven er dan ook naar om u binnen de 48 uur te antwoorden. Indien mogelijk geeft u ons uw telefoonnummer mee waarop wij u best kunnen bereiken.

Wanneer u ons echt dringend wenst te spreken over een lopende bestelling kan u contacteren via ons GSM nummer en  vragen wij u om uw naam, telefoonnummer en bestellnummer door te geven op het antwoordapparaat zodat wij u zelf kunnen terugbellen.